Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 19 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelský plán na založení hokejové akademie
Bílý, David ; Drexler, Denis (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem podnikatelského plánu na založení hokejové klubu zaměřeného na nábor dětí a precizní výukový systém mladých sportovců. Pro tuto příležitost byl vybrán ucelený projekt Českého svazu ledního hokeje zahrnujícího všechna potřebná kritéria pro získání statutu Akademie ČSLH. Diplomová práce se skládá z teoretické části a praktické části, která se bude věnovat veškeré problematice týkající se založení, řízení a správě sportovního klubu ve spolupráci místních škol, města a stávajících hokejových klubů.
Návrh komunikační kampaně pro slavný český hokejový klub
Bureš, Michal ; Šturma, Pavel (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá sportovním marketingem úspěšného českého hokejového klubu. V práci je po teoretickém vymezení pojmů využito analýz okolního prostředí vybraného subjektu a zhodnocení dosavadních marketingových aktivit, což dává základy pro následné osobní dotazování návštěvníků vybraného utkání a zejména kvantitativní dotazníkové šetření zjišťující postoje fanoušků k marketingové komunikaci klubu. Výstupem práce je konkrétní návrh komunikační kampaně pro vybraný hokejový klub na následující sezónu.
Analýza a návrh marketingové strategie hokejového klubu PSG Zlín
Adamík, Karel ; Adamík, Karel (oponent) ; Vyplašil, Michal (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou a návrhem marketingové strategie hokejového klubu. Teoretická část se zaměřuje na obecnou teorii marketingu, specifika a trendy sportovního marketingu. Praktická část analyzuje současnou situaci klubu a výsledky dotazníku, který slouží jako podklad pro návrh zlepšení marketingové komunikace vůči fanouškům.
Jak učitelé ZŠ Grünwaldova a trenéři HC MOTOR České Budějovice popisují vztah mezi sportovní kariérou a vzděláváním žáků?
KRCHO, Josef
Skloubit hokejovou kariéru a vzdělání je velmi náročné. V návaznosti na tento fakt se autor snaží pomocí zakotvené teorie popsat jev, kterým je vztah mezi sportovní kariérou a vzděláváním žáků, jak z pohledu učitelů, tak z pohledu trenérů. Výsledky první části vypovídají, že rodiče, autority a jimi nastavená pravidla, osobnost jedince, aktuální věková kategorie, individuální pohovory v rámci klubu a prostředí jsou významné faktory, které ve vzájemné interakci tento vztah ovlivňují. Ve druhé části výzkumného šetření se autor zaměřil na komunikaci mezi školou a klubem, a jak tato komunikace ovlivňuje nastavování pravidel. Výsledky odkazují na prostředníka klubu, na užší kontakt mezi trenérem a třídním učitelem, na upravený školní rozvrh a nedodržování pravidel. Jak žák vnímá vztah mezi vzděláváním a hokejovou kariérou je podmíněno především prostředím, ve kterém se vztah utváří. V tomto prostředí vztah nejvíce ovlivňují rodiče, učitelé a trenéři. Na vzdělávání a hokejovou kariéru žáků/ hokejistů má značný vliv komunikace mezi školou a klubem a dodržování jimi nastavených pravidel.
Prognóza vývoje sportovního klubu HC Sparta Praha
Veselá, Anna ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Kocour, Vladimír (oponent)
Název: Prognóza vývoje sportovního klubu HC Sparta Praha Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je na základě rozboru finanční analýzy uplynulých let navržení a sestavení tří možných prognóz vývoje finanční situace klubu HC Sparta Praha. Metody: V první fázi této práce bude sestavena finanční analýza z osmi uplynulých let. Data budou analyzována v rámci analýzy rozvahy a výkazu zisku a ztrát, po které bude následovat analýza poměrových ukazatelů. Třetí fází bude konstrukce Taflerova bankrotního modelu. Na základě výsledků finanční analýzy budou sestaveny tři prognózy, a to realistická, optimistická a pesimistická. Prognózy budou vytvořeny z minulého vývoje hodnot výnosů, nákladů a hospodářského výsledku do roku 2020. Pro modelování prognóz bude použita funkce Forecast z programu Excel. Výsledky: Z komparace výsledků finanční analýzy se sportovními úspěchy vyšlo najevo, že se finanční situace sportovního klubu HC Sparta Praha vyvíjí na základě sportovních výsledků extraligového týmu. Jednotlivé prognózy tak byly sestaveny na základě nejlepších let pro optimistickou prognózu, nejhorších let pro pesimistickou prognózu a všech osmi analyzovaných let co se realistické prognózy týče. Klíčová slova: finanční analýza, hokej, hokejový klub, sportovní klub, prognóza, prognostické metody
Využití internetových sociálních sítí kluby hokejové Tipsport extraligy
Grund, Lukáš ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Omcirk, Vilém (oponent)
Název: Využití internetových sociálních sítí kluby hokejové Tipsport extraligy Cíle: Cílem práce je na základě dostupných dat zanalyzovat a porovnat komunikaci vybraných hokejových klubů na zvolených sociálních sítích. Facebooková komunikace těchto klubů bude zhodnocena podle určených kritérií. Metody: Sběr a popisná analýza dat, komparace, klasifikace na základě zvolených kritérií. Výsledky: Zásadním zjištěním, které práce přinesla, je skutečnost, že pravidelnou a profesionálně vedenou komunikací na všech čtyřech zvolených sítích se prezentují pouze tři extraligové kluby, a to HC Kometa Brno, HC Sparta Praha a HC ČSOB Pojišťovna Pardubice. V komunikaci na Facebooku si na základě hodnocení podle zvolených kritérií počíná nejlépe pardubický klub. Veškerá získaná data jsou sepsána v praktické části práce. Klíčová slova: Internet, sociální síť, prognóza, hokejový klub, Tipsport extraliga
Přestupní řád v českém hokeji a jeho dopady
Matějček, Martin ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Novotný, Jiří (oponent)
Název: Přestupní řád v českém hokeji a jeho dopady Cíle: Hlavním cílem této práce je pomocí výzkumu zhodnotit fungování aktuálně platného přestupního řádu v českém hokeji a odhalit jeho nedostatky. Následně poté vypracovat návrhy na jeho úpravy, které lze aplikovat v českém hokejovém prostředí. Metody: Pro získání potřebných dat se výzkum skládá jak z kvantitativní, tak kvalitativní části. Byla tedy využita kombinace dvou metod, a sice elektronického dotazování a hloubkového interview. V práci byla rovněž využita metoda analýzy dokumentu - současného přestupního řádu. Jaké má přestupní řád nedostatky a následné dopady na prostředí ledního hokeje bylo zjišťováno od prvního odborníka, jaké jsou důvody pro jeho fungování v této podobě od druhého. V obou případech interview probíhalo jakožto rozhovor pomocí návodu. Pro interpretaci výsledků byla vytvořena vývojová schémata. Pro ověření výsledků hloubkových rozhovorů a zjištění možnosti aplikace případných změn proběhlo elektronické dotazování mezi zástupci jednotlivých klubů. Výsledky: Výzkumem bylo zjištěno, že aktuální přestupní řád má skutečně několik problémů, které mohou negativně ovlivňovat jednotlivce, ale i hokejové prostředí jako celek. Rozsah těchto problémů přitom není zanedbatelný. Na druhou stranu, z určitého úhlu pohledu a pro určitou...
Návrh komunikační kampaně pro slavný český hokejový klub
Bureš, Michal ; Šturma, Pavel (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá sportovním marketingem úspěšného českého hokejového klubu. V práci je po teoretickém vymezení pojmů využito analýz okolního prostředí vybraného subjektu a zhodnocení dosavadních marketingových aktivit, což dává základy pro následné osobní dotazování návštěvníků vybraného utkání a zejména kvantitativní dotazníkové šetření zjišťující postoje fanoušků k marketingové komunikaci klubu. Výstupem práce je konkrétní návrh komunikační kampaně pro vybraný hokejový klub na následující sezónu.
Komparace marketingové komunikace vybraných hokejových klubů Chance Ligy
Kejřová, Tereza ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Komparace marketingové komunikace vybraných hokejových klubů Chance Ligy Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je porovnat marketingovou komunikaci vybraných hokejových klubů. Metody: V této práci byly použity kvalitativní metody. Jednalo se o metodu pozorování. Následně byly provedeny polostrukturované rozhovory s představiteli klubů a se dvěma fanoušky pro každý klub. Na základě získaných výsledků byla použita metoda komparace. Výsledky: Při analýze bylo zjištěno, že kluby nevyužívají všechny komunikační nástroje tak efektivně, jak by mohly a některé nástroje nejsou využívány v současné době vůbec. Výsledkem práce je komparace těchto klubů v oblasti marketingové komunikace. V závěru práce jsou pak zmíněna stručná doporučení pro zlepšení marketingové komunikace v závislosti na velikosti klubu. Klíčová slova: marketing, hokej, fanoušci, public relations
Motivace firem ke sponzoringu ledního hokeje v České republice
Matějček, Martin ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Motivace firem ke sponzoringu ledního hokeje v České republice Cíle: Hlavním cílem této práce je pomocí marketingového výzkumu zjistit, co motivuje firmy v prostředí ledního hokeje k tomu, aby klubům poskytovaly své finanční prostředky. Následně pak formulovat doporučení pro vedení jednotlivých klubů, která by jim měla pomoci k dosažení vetší atraktivnosti v očích sponzorů. Metody: Pro získání potřebných dat se výzkum skládá jak z kvantitativní, tak kvalitativní části. Byla tedy využita kombinace dvou základních metod, a to elektronického dotazování a hloubkového interview. Výsledky z elektronického dotazování popisují zkoumanou skutečnost pomocí proměnných (znaků), které lze vyjádřit čísly. Ta vznikala škálováním samotnými respondenty. Výsledky jsou pak zpracovány pomocí statistických metod a následně uspořádány do tabulek a grafů. Pro získání dat méně závislých na názorech a schopnostech respondentů a k prohloubení zjištěných výsledků proběhlo i hloubkové interview, jakožto rozhovor pomocí návodu. Pro interpretaci výsledků bylo vytvořeno vývojové schéma. Výsledky: Výzkumem bylo zjištěno poměrně široké spektrum informací z oblasti sponzoringu. Mezi nejdůležitější patří, že firmy provozují sponzoring u ledního hokeje z důvodu jeho popularity a s ní spojené divácké návštěvnosti. Naopak v...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 19 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.